نگفتم که داره پدر خودشو در میاره؟
نوشته شده توسط : aria

سلام آریا هستم.

اون دوستم که قبلا بهم گفته بودش که مامانم زورش کرده که یه دارویی که اصلا معلوم نیست که براش خوب هست یا نه رو بخوره. فرداش اومد پیشم و کلی ازم تشکر کرد. پرسیدم چیکار کردی مگه؟ گفتش که: یادته که گفته بودی پاشو برو کلینیک شبانه روزی طبرسی ببینی چته؟ شاید اصلا فشارخون نداری و داری قرص میخوری. تازه حتی اگرم داشته باشی معلوم نیست این قرصه برات خوبه یا نه و اینجور چیزا؟

گفتم که خب چی شدش؟

گفتش که رفتم دکتر و دکتر یکم بالا پایینم کرد و بعد معاینه و چند تا سوال و اینجور چیزا. تو همون حال و احوال بودیم که به دکتره گفتم که از چند روز پیش چه اتفاق هایی افتاده و به خاطر چی داشتم چه دارو می خردم. ازم پرسید که اسم دارویی که صرف میکردم چی بوده؟ وقتی بهش گفتم چی بوده، گفتش که خیلی خوش شانسی که یه دارویی رو خوردی که عوارض کمی داره و خب مدت زمان مصرفتم کم بوده. عوارض زیادی پیدا نمیکنی. فقط هرچه سریع تر مصرفشو قطع کن و دیگه هم توی هیچ زمینه ای از خودتون دارو تجویز نکنید. حتی سرماخوردگی. چون ممکنه که با خود درمانی هم کاری کنید که مریضیتون بد تر بشه و همم عوارض جداگانه دارو روتون اثر بزاره. و نکته ای که اینا هست اینه که شما اصلا فشارخون ندارید. اون یک باری هم که بالا ثبت شده ممکن بوده عانی باشه و یا خطای اندازه گیری خودتون بوده باشه.

بعدش دوستم گفتش که: اقا دستت درد نکنه خیلی کمک کردی اخه دکتره گفتش که اگر بیشتر به مصرف این دارو ی ادامه میدادم ممکن بود تا چند وقتی عوارضش بیوفته گردنم. 





:: برچسب‌ها: فشارخون , دارو , خود درمانی , دانشگاه , استاد ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: